Ja, chatten deed ik al jaren geleden met mijn dochter. Maar toen via Yahoo. Nu we allebei een mobiel hebben doen we meer aan smssen.
Het snelle van chatten is naar mijn idee het handige ervan ,maar je moet wel in de buurt van een computer zijn. Al zijn er nu natuurlijk al mobieltjes waar internet op zit.
Dat zal allemaal nog veel meer uitgebreid gaan worden. De kreet van:"ik wil alleen maar kunnen bellen met dat ding"zal toch een keer herzien gaan worden.
Ook vragen via Aladin kunnen voor de bibliotheek en de thuisgebruiker van grote waarde zijn. Leuk om een klant daar op te wijzen. En leuk om te doen.
Doe je dan nu aan IMmen? Zoals bij chatten , of is daar nog geen werkwoord voor?
Als infomedewerker met heel bibliotheekveld online zijn is ook buitegewoon makkelijk. Het antwoord op een vraag kan snel gegeven worden.
Ik zie net de lijst van toepasbare dingen die door Babette bij elkaar gezet zijn. Zo dat is al aardig wat. Als alle klanten dat nou al eens wisten!Veel voer voor de volgende nieuwsbrief denk ik zo.
Een heel ander ding
11 jaar geleden
3 opmerkingen:
Je stoomt flink door naar checkpoint 12. Vanmiddag hebben we gechat met de chatfunctie in Google Mail. Ik zat op Gooiers Erf. Op zich handig om elkaar bij te praten op afstand. Daarna grote storing tot bijkans 17.00 uur. Dat kwam niet door ons!
Weer 2 stappen gezet!
groet van Kokopelli
Zo te lezen is chatten niets nieuws voor je, en je vindt het nog leuk om te doen ook! Hier zijn de meningen wel over verdeeld als ik de blogs zo lees.
Kan je iets specifieker zijn over wat je bedoeld met online zijn met het bibliotheekveld?
Een reactie posten